Ušetřete hodiny strávené plánováním směn

Automatické naplánování směn algoritmem

Elektronická evidence docházky

Vždy aktuální plán směn online pro všechny vaše zaměstnance

Exporty pro účetnictví, statistiky a další

Více o planujsmeny.cz v krátkém videu ...

Nevěříte? Vyzkoušejte si všechny funkce v živém demu


Manažer
Manažer
Vyzkoušet
Zaměstnanec DPP
Zaměstnanec DPP
Vyzkoušet
Zaměstnanec HPP
Zaměstnanec HPP
Vyzkoušet

Přihlašte se za manažera nebo za některého ze zaměstnanců

Zkuste si rychlost plánování směn a například vyexportování pro tisk

Jedinný docházkový systém který šetří čas chytrou automatizací potřebné administrativy

Chytrá automatizace plánování směn


  • Optimálně, rychle a bez chyb
  • Automatické naplánování směn algoritmem
  • S ohledem na časové možnosti a absence
  • Okamžité napovídání při ruční editaci
  • Správa více poboček

Chytrá automatizace plánování směn


Hlavní částí celého systému je plánovač směn, který poskytuje kompletní sadu nástrojů pro automatizaci, usnadnění a úsporu času při plánování směn.

Výhody přímo při procesu plánování směn


  • Výrazné ušetření času a odstranění chyb vzniklých při plánování směn
  • Okamžité informace o dovolených a časových možnostech zaměstnanců
  • Okamžitý přepočet naplánovaných hodin zaměstnanců
  • Přehled o zaměstnancích přes více poboček
  • Upozornění na minimální pauzy mezi směnami a překrývající se směny

Automatické obsazení směn algoritmem


Algoritmus sám obsadí volné směny optimálně mezi zaměstnance, tak aby pokryl všechny směny, dodržel minimální a maximální počet hodin k odpracování, pohlídal u zaměstnanců odpočinek po směně, zahrnul dovolené a přidělil zaměstnancům jen směny na kterých můžou pracovat.

Vstupy podle kterých se algoritmus rozhoduje:

  • Priority zaměstnanců na pracovní pozice
  • Počet hodin, které má každý zaměstnanec odpracovat
  • Dovolené a zadané časové možnosti zaměstnanců
  • Typ smlouvy HPP / brigádník
  • Minimální délka pauzy mezi směnami

Možnost implementace algoritmu na míru Vašim potřebám
Vytvoření plánu směn a obsazování směn v komplikovanějších provozech na základě složitějších pravidel a specifických podmínek.

Okamžité napovídání při ručním plánování směn


Obsazování směn můžete vzít do svých rukou, plánovač Vám k tomu poskytne všechny aktuální informace:

  • Na pozici nabídne jen zaměstnance, kteří na ní mohou pracovat
  • Zvýrazní zaměstnance, kteří zrovna mají dovolenou
  • Zvýrazní zaměstnance, kteří už v daný čas pracují na jiné směně
  • Upozorní pokud by zaměstnanec nesplňoval minimální pauzy mezi směnami
  • Okamžitě přepočítává počet odpracovaných hodin
  • Upozorní na překročení maximálního počtu hodin
  • Můžete jednoduše vrátit provedené změny do původního stavu
  • U přehledu pobočky zobrazí, kde v daný den pracují všichni domácí zaměstnanci této pobočky
  • Umožní supervisorům editovat jen jimi spravované pobočky

Možnost nechat zaměstnance rozebrat si neobsazené směny


Systém nabízí zaměstnancům jednoduchý přehled neobsazených směn a ti tak mohou rychle požádat o směny o které mají zájem. Manažer v přehledu všech žádostí jednoduše schválí ty které nejvíce vyhovují.

  • Zaměstnanci mají možnost požádat jen o neobsazené směny na pozicích, na kterých můžou pracovat
  • Systém deaktivuje žádosti o nově obsazené směny
  • Z žádostí o směny pak schválíte ty, které Vám nejvíce vyhovují

Použítí píchaček úplně bez plánování směn


Namísto plánování směn můžete využít jen evidenci docházky. Pokaždé když zaměstnanec začne pracovat si označí příchod a při konci odchod. Vy pak budete mít přehled o odpracovaných hodinách i o aktuálně pracujících zaměstnancích.

  • Nemusíte vyplňovat žádné směny
  • Spustíte funkci píchaček a necháte zaměstnance vždy online potvrdit příchod a odchod z práce
  • Uvidíte aktuálně pracující zaměstnance
  • Odpracované hodiny zaměstnanců budou dostupné v přehledech a ve verzi pro tisk
  • Můžete omezit píchačky jen na schválená zařízení

Více o možnostech evidence docházky

Evidence docházky bez instalace specializovaných zařízení


  • Online evidence docházky ze schváleného pc
  • Nebo naopak odkudkoliv i z mobilu
  • Vynucení komentáře k pozdním příchodům/odchodům
  • Automatické propojení s naplánovanou směnou

Elektronické píchačky online


Součástí systému je modul evidence docházky, který lze používat i samostatně. Evidence docházky probíhá online a tak není potřeba nic dalšího instalovat ani investovat do žádného dalšího potřebného zařízení. Píchačky je tak možné začít ihned používat úplně zdarma.

Podporované funkce evidence docházky:

  • Označení jen povolených zařízení (konkrétní pc/tablet/telefon), které bude možné využít při evidování docházky
  • Nebo naopak neomezování zaměstnanců a možnost použít píchačky třeba z mobilu
  • Možnost spárovat evidenci docházky s plánem směn a tak např. vyžádat komentář při pozdním příchodu přehled všech zaměstnanců aktuálně na směně / pauze
  • Seznam odpracovaných hodin
  • Možnost zaokrouhlovat čas příchodu a odchodu pro jednodušší účetnictví
  • Správa více pracovišť / poboček
  • Každý zaměstnanec má svůj účet a vidí své odpracované směny

Jednoduchost a přehlednost


Zaměstnanec se jen přihlásí a jedním klikem potvrdí příchod. Okamžitě vidíte kteří kolegové jsou na směně a kterým směna brzy začíná.

Časy příchodů a odchodů můžete samozřejmě z admin účtu jednoduše upravit. Nebo celou zapomenutou docházku zaevidovat ručně.

Okamžité propojení s účetnictvím


  • Od automatického naplánování směn
  • Přes propojení směn s evidovanou docházkou
  • Až po exporty pro učetnictvi, přehledy a statistiky
  • Včetně dovolených, pozdních příchodů a jiných nečekaných změn

Další šikovné funkce které šetří Váš čas


  • Zaměstnanci mají přístup k aktuálnímu plánu směn online
  • Brigádníci své časové možnosti zadávají sami
  • Zaměstnanci mohou požádat o neobsazené směny
  • Automatické upozornění na změny ve směnách

Mobilní aplikace

Dostupná pro Android a IOS zařízení

Speciální nabídka


Vzhledem k aktuální situaci jsme se rozhodli aktivně pomoci dobrovolníkům a českým podnikům.
Všem dobrovolníkům a neziskovým organizacím pomáhajícím s rozvozem potravin a pečujících o seniory, poskytneme náš systém zdarma pro usnadnění organizace a komunikace. Stačí nás kontaktovat.
Všem současným klientům z řad ubytovacích zařízení, i těm kteří se nově zaregistrují, poskytneme náš systém až do konce roku zdarma. Více infomací najdete níže.

Nabídka pro ubytovací zařízení


  • Pro aktivaci nabídky se jednoduše zaregistrujte nebo nás kontaktujte přes kontaktní formulář.
  • Platí pro všechny stávající ubytovací zařízení využívající náš systém.
  • Platí pro hotely a jiné ubytovací zařízení nově zaregistrované do konce dubna.
  • Licence je poskytnuta pro variantu Silver. Při překročení limitu zaměstnanců Silver varianty můžeme po domluvě nabídnout licenci k variantě Private.
  • Licence k systému poskytnutá zdarma vyprší 31.12.2020.

Nabídka pro pohostinství


  • Pro aktivaci nabídky se jednoduše zaregistrujte nebo nás kontaktujte přes kontaktní formulář
  • Platí pro všechny stávající podniky z oboru pohostinství využívající náš systém
  • Platí pro restaurace, bary, kavárny a jiné stravovací zařízení nově zaregistrované do konce dubna
  • Licence je poskytnuta pro variantu Silver. Při překročení limitu zaměstnanců Silver varianty můžeme po domluvě nabídnout licenci k variantě Private
  • Licence k systému poskytnutá zdarma vyprší 30.6.2020

Kontaktní formulář


Potřebujete s čímkoliv poradit, nebo jen získat více informací? Neváhejte nás kontaktovat.